MIYO – Mars

Förra veckan åkte jag till en ICA-butik där jag inte brukar handla. De hade fått in en himla massa skojiga lack och jag kunde inte komma därifrån utan tre lack. De hade ett ställ med MIYO och där fanns Mars. Det lockade mig med sitt grönblå skimmer i den lila basen.

Jag var sugen på att testa det så fort som möjligt så det åkte fram igår. I flaskan syns det tydligt att det skiftar i färg. Det ser duokormiskt ut. På nageln är det inte riktigt lika tydligt. Mest ser det blått ut men man kan ändå ana en lila bas. Skimret är grönblått i flaskan men ser mer blått ut på nageln. Det är snyggt men inte så snyggt som jag hade hoppats på. Omöjligt att fota. Är inte alls nöjd med bilderna. Det ser ju nästan bara blått ut och några av bilderna är alldeles suddiga.

Det här är mitt bidrag till Tove’s Blå Måndag. In och hälsa på henne idag, vettja.

Applicering: Tre lager och lättlackat. Torktiden är normal. Inga konstigheter här alltså.

Translation:

Last week I found MIYO at ICA, a grocery store. I had to buy Mars since it has blue green shimmer in a purple base. Beautiful in the bottle but the shifting isn’t that obvious on the nail which is sad. It’s a nice shade, though, but I had hoped for more.

I’m not satisfied with my pictures. Some are blurry and they are a bit too blue.

This is my contribution to Tove’s Blue Monday. Visit her for links to other blue nails.

Application: Easy application and three coats. Normal dry time.

MIYO - Mars 10

MIYO - Mars 04

MIYO - Mars 06

MIYO - Mars 01

MIYO - Mars 03

MIYO - Mars 07

3 reaktioner på ”MIYO – Mars

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

