IsaDora – 131 Lemon Soda

Kollektion: Sugar Nails Pastels, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Nu kunde jag inte motstå det citronsyrliga gula sandlacket längre. Jag har längtat efter att få bära gult och nu är det banne mig tid för den färgen. Vårsol och gult på naglarna, då blir man lite extra glad.

Ljusgul bas med iriserande hexagonaler. I Depend Rough Sweet finns det ett exakt likadant lack. De ser identiska ut när man jämför flaskorna i alla fall. För mig gör det inget att två flaskor med den här godingen. Tänk syrlig karamell med citronsmak. 🙂 Jag måste säga att det här var mycket snyggare än jag kunnat ana.

Applicering: Tre lager och lättapplicerat. Torktiden är normal.

 

Translation:

Sugar Nails Pastels, Spring 2014
Sent for review

I could not longer resist the yellow sand polish. Spring is around the corner and I feel in the air that it’s near. Yellow is the color I love to wear in spring and summer. This one is gorgeous.

It’s light yellow, like lemon curd, and looks like a sour candy with lemon taste. I like the iridescent hexagonals that sparkles in the matte base. This looks exactly the same as the yellow in Depend Rough Sweet. I have only compared the bottles but I guess they’re the same.

Application: Three coats and normal dry time. Easy application.

 

IsaDora - 131 Lemon Soda 03

IsaDora - 131 Lemon Soda 04

IsaDora - 131 Lemon Soda 05

IsaDora - 131 Lemon Soda 06

IsaDora - 131 Lemon Soda 09

IsaDora - 131 Lemon Soda 10

IsaDora - 131 Lemon Soda 11

 

11 reaktioner på ”IsaDora – 131 Lemon Soda

  1. Åh!! Jag har det gula från Depend men IsaDora skickade alla lacken till Emma så jag fick inget gult av dem. Har varit väldigt nyfiken på exakt hur lika de är, alltså, om jag måste köpa IsaDoras? Måste jag det?

  2. Ping: Depend – 2094 Sweet Sour | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

