OPI Sheer Tints flaskbilder

Halli hallå på er. Har varit helt osugen på att blogga i helgen och det beror enbart på att jag varit lite för trött. Vi gick upp ganska tidigt igår och tog en tur till Borås för att få badrumsinspiration. Vi planerar att renovera ett badrum framöver och har börjat planera lite lätt hur vi vill ha det. När det sen blir av får vi se. När vi kom hem var jag sjukt trött och lackade bara om naglarna till en oinspirerande färg. Idag gick vi upp tidigt igen, för att se starten i Formel 1. Ställde klockan på halv sju och jag kommer förmodligen att vara sömnig hela dagen. Vi får se om jag bloggar om tråklacket senare idag.

Jag kan visa lite flaskbilder så länge. Sheer Tints är en kollektion med fyra färgade topplack. De ska fungera som effektlack över allt möjligt. Det går att göra gradients och hitte på en massa kul med dessa kan jag tänka mig.

Vecka 16 ska lacken finnas i butik och kostar 150 kr.

 

Translation:

Here’s a picture of Sheer Tints bottles. Four sheer, colored, top coats for making fun things with other polishes or use on its own. I think they will be fun over different glitters. Have to try soon.

These are available from week 16 in Sweden.

 

Sheer TintsDon’t Violet Me Down, I Can Teal You Like Me, I’m Never Amberrassed, Be Magentale With Me

 

4 reaktioner på ”OPI Sheer Tints flaskbilder

  1. Dom här har ju inte lockat mig så värst mycket, men det ska bli kul att se vad du hittar på.

    Det där med badrumsrenovering kan vara ganska energikrävande. Vi gjorde om vårt från bjälklagren i höstas, men åh vad skönt det är med nytt och fräscht 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

