OPI – I Can Teal You Like Me (layering)

Kollektion: Sheer Tints, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Jag har funderat lite på hur jag ska använda de här lacken. De är ju superduperskira men ändå med färg och jag vill inte använda dem på egen hand. Just över glitter tror jag att de här kan bli riktigt roliga. Jag har testat över tisdagens manikyr och det blev riktigt bra. Jag målade på två lager och helt plötsligt hade jag en helt ny manikyr.

Jag är nu sugen på att testa liknande varianter med glitter och ett Sheer Tint över.

Applicering: Väldigt tjock formula men glansen blir otrolig. Det täcker dessutom glitter bra, på så sätt att det mättar glittret, om ni förstår vad jag menar. Jag upplevde torktiden som normal.

 

Translation:

Sheer Tints, Spring 2014
Sent for review

I’m not skillful at nail art so I wasn’t sure how to use these polishes. But layering is for everyone so I put two coats over the manicure I wore on Tuesday. I was a bit surprised over how cool it went. Two coats and a completely new look. I think there are a lot of cool layering combos you can do with these polishes.

Application: Thick formula but leaves a shiny finish and are great for rough glitter. The dry time is normal.

 

OPI - I Can Teal You Like Me 02

OPI - I Can Teal You Like Me 03

OPI - I Can Teal You Like Me 04

OPI - I Can Teal You Like Me 05

OPI - I Can Teal You Like Me 06

OPI - I Can Teal You Like Me 07

 

8 reaktioner på ”OPI – I Can Teal You Like Me (layering)

  1. Riktigt intressant, håller med om att glitter under kan bli jättesnyggt. Har inte sett dem i någon affär än.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

