Dance Legend – Cosmic Rainbow

Kollektion: New Prism

Lila, åh lila. Varför lackar jag så sällan med lila? Cosmic Rainbow är ett av två holografiska Dance Legend som jag äger. Nu vill jag ha fler. Eller, jag vill ha alla.

Så skönt med fredag och kul med holofredag. Glöm inte att besöka Kerstin för att se vilka fler som deltar idag. Hos mig börjar otestade holosar att sina. Yes! Det betyder att jag ger mig själv tillåtelse att köpa fler inom kort.

Färgen på Cosmic Rainbow är så vacker. En perfekt lila nyans. Naglarna är så fina i det här lacket. Kanske att det lutar aningen åt blått men jag tycker att det känns lila helt enkelt. Vackert är det hur som helst och regnbågarna är inte fy skam heller. Lite dassigt på bilderna jämfört med verkligheten.

Applicering: Mycket bra formula. Två lager och snabb torktid.

 

Translation:

New Prism Collection

Oh purple. This lovely color. I wonder why I don’t use this shade more often. It’s holo friday today so I have a beautiful purple holo to show you. Don’t forget to visit Kerstin to see who else participates today.

Cosmic Rainbow is a stunner. I am totally in love with this. The color is rich and  the rainbows are gorgeous.

Application: Two coats and perfect formula. Dries quickly.

 

Dance Legend - Cosmic Rainbow 08

Dance Legend - Cosmic Rainbow 02

Dance Legend - Cosmic Rainbow 03

Dance Legend - Cosmic Rainbow 04

Dance Legend - Cosmic Rainbow 05

Dance Legend - Cosmic Rainbow 06

Dance Legend - Cosmic Rainbow 07

 

14 reaktioner på ”Dance Legend – Cosmic Rainbow

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

