IsaDora – 134 Bon Bon

Kollektion: Sugar Nails Pastels, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Det här var fluffesött. Jag trodde inte jag skulle bli så hemskt förtjust i detta men det var inte dumt. Inte så där så att jag ramlar av stolen men sött och klädsamt. Fin nyans av ljusrosa som passar min bleka hudton. Finmalt sandlack som gnistrar fint av solstrålarna.

Applicering: Tre lager och fortfarande viss VNL men jag ville inte att detta skulle bli för tjockt så jag stannade där. Torktiden är normal.

 

Translation:

Sugar Nails Pastels, Spring 2014
Sent for review

This was cute. Light, beautiful pastel pink with fine sand finish. Wasn’t sure about my feelings for this when I saw it in the bottle but it looks very good to my pale skin tone and I like it. Ok, I am not totally wow about it but I like it better than I thought.

Application: Three coats and good formula. A little bit VNL but nothing that bothers me. Normal dry time.

 

 

IsaDora - 134 Bon Bon 06

IsaDora - 134 Bon Bon 07

IsaDora - 134 Bon Bon 08

IsaDora - 134 Bon Bon 09

IsaDora - 134 Bon Bon 10

IsaDora - 134 Bon Bon 12

IsaDora - 134 Bon Bon 14

IsaDora - 134 Bon Bon 05

 

4 reaktioner på ”IsaDora – 134 Bon Bon

  1. Klädde dig även om jag föredrar mer färg på dina naglar. På tok för blekt och intetsägande för att locka mig till köp. Synd, för deras förra sugar kollektion var en riktig hit.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

