Hits – Unconventional

Kollektion: Mari Moon MultiGirl Unique Set

Blå måndag är här igen och jag hade tänkt att inte bry mig om temadagarna denna veckan men så blev det att jag lackade med Unconventional och där finns blått skimmer. Jag hoppas att Tove godkänner detta som ett bidrag till dagens Blå Måndag. Hälsa gärna på hos henne också.

Det här lacket är sannerligen en kameleont. I vissa vinklar är det nästan tråkigt men i vissa vinklar är det döläckert. När jag skulle fota hade solen gått i moln. När solen senare kom fram orkade jag inte fippla med minneskortet som redan satt i datorn men jag ångrar mig nästan. Oftast är det vinrött med blått skimmer men i solen dog jag nästan. Djup, vacker magenta och i vissa ljus ser man nästan guld. Otroligt fint. I vanligt ljus, skugga t. ex, så ser det inte så imponerande ut ändå. Som ni förstår är jag kluven.

Applicering: Tre lager som är ok att lacka med. Är man oförsiktig kan det pöla sig vid nagelbanden. Torktiden var seg så jag hade tyvärr pajat manikyren efter en stund.

 

Translation:

Kollektion: Mari Moon MultiGirl Unique Set

It’s Blue Monday and I have a multi chrome to show you today. I hope this is ok for Tove’s Blue Monday.

In ordinary lightning this is wine red with blue shimmer. Then, in the sun or in some angles it gets a gorgeous shade of magenta and even gold. I both love it and doesn’t feel much for it. I depend on which color you see. I love the almost purple shade in the sun but the look it has in ordinary lightning doesn’t do it for me.

Application: Three coats and a bit runny. If you´re careful applying this it’s no problem. The dry time is on the long side.

 

Hits - Unconventional 01

Hits - Unconventional 03

Hits - Unconventional 04

Hits - Unconventional 05

Hits - Unconventional 06

Hits - Unconventional 07

Hits - Unconventional 08

Hits - Unconventional 09

Hits - Unconventional 10

 

11 reaktioner på ”Hits – Unconventional

  1. De här Mari Moon-lacken var verkligen enastående och är fortfarande bland de bästa multikroma lacken på marknaden.

  2. Det syns att det finns gott om potential i detta lacket. Hade så gärna sett solbilder på det men jag förstår dig. Ibland, just där och då känns det inte värt besväret men i efterhand hade det varit värt så mycket.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

