Depend – 2092 Sweet Caramel

Kollektion: Rough Sweet, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Jag fortsätter att beta av de ljusa, pastelliga sockerlacken. Dagens sötchock är Sweet Caramel som är ett aprikost, skirt sandlack med iriserande hexor. Sötnötigt som bara den. Älskar glimret av hexagonalerna. Pricken över i:et liksom.

Men vad det är svårt att ta snygga bilder med den pluttiga flaskan. Mina fingrar vill inte hålla ihop på ett snyggt sätt när jag försöker hålla den lilla, lilla flaskan. Är det bara jag? 🙂

Applicering: Huu, så skirt. Fyra lager på bilderna och ändå VNL men det gör inte så mycket. Dock tar det en hel del på innehållet med bara en manikyr. Torktiden är bra och det är lätt att måla med.

 

Translation:

Rough Sweet Collection, Spring 2014
Sent for review

Let’s continue with the light textured polishes. Today I have for you the cute Sweet Caramel. Apricot sand polish with iridescent hexagonals. Looks surprisingly good on.

Application: Very, very sheer. I used four coats and there’s still VNL. Doesn’t bother me, though. Easy application and good dry time.

 

Depend - 2092 Sweet Caramel 01

Depend - 2092 Sweet Caramel 02

Depend - 2092 Sweet Caramel 03

Depend - 2092 Sweet Caramel 04

Depend - 2092 Sweet Caramel 05

 

En reaktion på ”Depend – 2092 Sweet Caramel

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

