Depend – 2093 Sweet Sugar

Kollektion: Rough Sweet, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Det var värst vad mycket sandlack det blev på en gång. Hoppas ni inte tröttnar. Sweet Sugar är det kritvita lacket i kollektionen och det är finare än jag trodde att det skulle vara. Det kan ju vara lite känsligt med vita lack. Kan lätt bli fel och gräsligt men det här var riktigt gulligt. Vi snackar sockervadd.

Applicering: Tre tjocka lager och lättapplicerat. Torktiden är aningens seg.

 

Translation:

Rough Sweet, Spring 2014
Sent for review

Sorry for only showing textured polishes. I will try to show you something else soon.

Sweet Sugar is the white textured polish in this collection and I was afraid to not like this. It white and white can be tricky sometimes. This looks rather good,though. Like sugar for real.

Application: Three thick coats and easy application. Dries a bit slow.

 

Depend - 2093 Sweet Sugar 03

Depend - 2093 Sweet Sugar 05

Depend - 2093 Sweet Sugar 06

Depend - 2093 Sweet Sugar 07

Depend - 2093 Sweet Sugar 08

Depend - 2093 Sweet Sugar 10

Depend - 2093 Sweet Sugar 01

Depend - 2093 Sweet Sugar 02

 

6 reaktioner på ”Depend – 2093 Sweet Sugar

  1. Det här är riktigt sött! Och jag har sandlacksfeber, så tror inte jag kommer tröttna på ett bra tag. Har faktiskt kompletterat min samling med IsaDoras strukturlack så planerar att lacka en hel del struktur framöver…

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

