Gina Tricot – Sea Bug

Äntligen kan jag vara med på Karins Gröna Onsdag igen. Känns som evigheter sen. Jag tänkte visa Sea Bug som är ett himlans tjusigt grönt skimmerlack. Tyvärr blev inte bilderna så bra på det här. Det är nämligen mycket, mycket vackrare i verkligheten. Det blev så blåtonat och platt på bilderna. I själva verket har detta lacket ett vackert djup och ett underbart smaragdgrönt skimmer.

Det är kul att Gina har så många fina lack. Det är svårt att lämna butiken utan lack, närapå. 🙂

Applicering: Första lagret var lite lurigt men andra flöt på fint. Täcker väl med två lager och torktiden är normal.

 

Translation:

Finally, I can be part of Karin’s Green Wednesday. 🙂

I have a gorgeous green shimmer to show you today that doesn’t look that good in my pictures. I really tried to capture this but it just turned too blue in every picture. It’s so glowy and deep irl and the color is rich and emerald looking.

Application: First coat was a bit tricky but the second one was easy. The dry time is normal.

 

Gina Tricot - Sea Bug 04

Gina Tricot - Sea Bug 05

Gina Tricot - Sea Bug 06

Gina Tricot - Sea Bug 08

Gina Tricot - Sea Bug 11

Gina Tricot - Sea Bug 01

 

22 reaktioner på ”Gina Tricot – Sea Bug

  1. Detta har jag varit så grymt sugen på länge nu! Kanske slår till med ett köp någon dag.
    Varför inte nöjd med bilderna, tycker de är superfina 😀
    Kramar

  2. Det här var riktigt vackert! Jag har faktiskt inte köpt ett enda lack från Gina Tricot men har ett som jag har grävt upp ur Sminkans utrensningslåda, har dock inte testat det ännu…

  3. Åh, så fint! Som jag tror många sagt innan mig så är dina naglar GALET fina! Alla lack ser tilltalande ut på dem 🙂

  4. Ping: Vacker & Underbar » Deltagare Grön Onsdag

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

