IsaDora – 780 Opaline

Kollektion: Ray of Light, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Jag gör som Skimmerskuggan och visar ett halvinspirerande lack på min födelsedag. Ja, Skimmerskuggan fyller också år idag. Min födelsedag brukar alltid vara vårig och solig men idag har det ju bara varit grått och kallt. Jag blev dock varm i mitt hjärta när jag kom hem från jobbet idag. En bamsebukett med röda rosor stod på bordet och ljus var tända. Sambon kan, bara han vill. 🙂

Opaline dårå. Skirt skimmerlack som känns omodernt. Detta är dock finare än de andra jag visat. Varmt roas skimmer, helt ok färg alltså. Men finishen, nej. Går bort.

Applicering: Tre lager och lätt att måla med. Torktiden är normal.

 

Translation:

Ray of Light, Spring 2014
Sent for review

Today’s my birthday and this is what I have to show you. Sorry for this boring post but I wear holo at the moment to celebrate. 🙂

Opaline is a sheer and light warm pink frosty shimmer. Well, the color is nice and the finish is not.

Application: Good formula, three coats and normal dry time.

 

IsaDora - 780 Opaline 07

IsaDora - 780 Opaline 08

IsaDora - 780 Opaline 01

IsaDora - 780 Opaline 02

IsaDora - 780 Opaline 03

IsaDora - 780 Opaline 05

 

8 reaktioner på ”IsaDora – 780 Opaline

  1. Lite sen här tack vare krånglande dator (uppdaterade i över 12 timmar…) men grattis! Låter som att din födelsedag slutade bättre än min…

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

