OPI – Red Hot Rio

Kollektion: Brazil Collection, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Idag ska jag visa er det röda krämlacket från Brazil-collectionen. Rött är alltid fint, tycker jag. Finishen känns lite crelly och har en fin glans. Som alltid med röda krämlack har man sett nyans och finish flera gånger tidigare men jag tröttnar inte på att bära rött.

Jag upplevde tyvärr att det såg lite trist ut ganska fort. Vissa krämlack har ju en tendens att bli lite matta och tråkiga efter ett tag men det är ju lätt att åtgärda med ett nytt lager överlack.

Applicering: Jag tyckte att detta var svårhanterligt. Rinnigt och det pölade sig vid nagelbanden även om jag var försiktig. Det täcker med två lager och torktiden är bra.

 

Translation:

Brazil Collection, Spring 2014
Sent for review

Today I have the red creme from the Brazil Collection to show you. I always like to wear red and this one is no exception. It looks juicy and maybe it’s a crelly. Very shiny.

Sadly, this becomes matte and dull fast but it’s easy to make it shiny again with a top coat.

Application: Runny. This makes pools down the cuticles even if I’m really careful. Coverage in two coats and good dry time.

 

OPI - Red Hot Rio 01

OPI - Red Hot Rio 02

OPI - Red Hot Rio 03

OPI - Red Hot Rio 04

OPI - Red Hot Rio 05

OPI - Red Hot Rio 06

OPI - Red Hot Rio 07

 

6 reaktioner på ”OPI – Red Hot Rio

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

