Depend – 388

Kollektion: Spring Nailpolish, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Sent inlägg kommer här eftersom jag var helt oinspirerad i morse och inte alls kände för att blogga då. Men nu minsann, vid halv tio på kvällen kom suget.

388 är det enda riktigt mörka lacket i den annars färgsprakande samlingen lack. Det finns visserligen ett mörkt lila också men detta är riktigt mörkt och hade platsat bra även i en höstkollektion. Jag trodde inte att jag skulle gilla detta särskilt mycket. Mörkbrunt liksom. Snark.

Men, detta är skitsnyggt. Det är egentligen mer rödbrunt och ser vampigt ut plus att det har en fantastisk glans. Så, var inte rädda för att köpa detta. 🙂

Applicering: Jag minns inte riktigt om jag använde två eller tre lager. Det är lättlackat och torktiden är normal.

 

Translation:

Spring Nailpolish, Spring 2014
Sent for review

Here’s a dark and vampy red toned brown polish. Didn’t thought that I would like this but I really do. It’s so shiny and the shade is very nice.

Application: Two-three coats and easy application. Normal dry time.

 

Depend - 388 01

Depend - 388 02

Depend - 388 03

Depend - 388 05

Depend - 388 06

Depend - 388 07

 

6 reaktioner på ”Depend – 388

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

