China Glaze – So Blue Without You

Kollektion: Happy HoliGlaze Collection, Julen 2013

Det här köpte mamma åt mig när hon var på Gekås innan jul. Det ingår i julkollektionen men jag tycker att detta skulle passa minst lika bra till sommaren.

Lysande blå och så var det det där med att beskriva en nyans. Det är ju inte min starka sida direkt. Det är en härlig och stark mellanblå nyans och finishen är foil. Så snyggt.

Jag visar blått och det är måndag. Det betyder att jag är med på Tove’s Blå Måndag. Besök gärna henne för att se vilka fler som visar blått idag.

Applicering: Lättlackat och det täcker med två lager. Torkar lite segt.

 

Translation:

Happy HoliGlaze Collection, Holiday 2013

This is a bright and gorgeous medium blue foil. Doesn’t really scream christmas to me. I think this would be lovely in the summer as well.

Mondays means Blue Mondays so don’t forget to visit Nail Me for more blue beauties.

Application: Two coats and easy application. The dry time is on the long side, though.

 

China Glaze - So Blue Without You 01

China Glaze - So Blue Without You 03

China Glaze - So Blue Without You 04

China Glaze - So Blue Without You 08

China Glaze - So Blue Without You 13

China Glaze - So Blue Without You 14

China Glaze - So Blue Without You 15

China Glaze - So Blue Without You 16

 

6 reaktioner på ”China Glaze – So Blue Without You

  1. Åååh det här visade jag förra veckan, och det är om möjligt ännu snyggare på dig! Jag fastnade verkligen för nyansen och den bra formulan. Bra köp av mor din 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

