IsaDora – 135 Cotton Candy

Kollektion: Sugar Nails Pastels, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Pju! Kommer direkt från gymmet och tänkte stressblogga lite. Måste hinna fixa matlåda, lacka om och vara klar med detta innan Game of Thones börjar. Iiiih. Som ni förstår är detta ett förinställt inlägg. Men jag bloggar nästan alltid kvällen innan.

Ok, Cotton Candy är ljuslila som i vissa ljus nästan går över till rosa. Übergulligt om jag får säga det själv.

Applicering: Tre lager och så klart lättlackat. Torkar lite segt men det är ok ändå.

 

Translation:

Sugar Nails Pastes, Spring 2014
Sent for review

Sorry, but I have to hurry a bit. I just came from the gym and has to fix food, nails and a blog post before Game of Thrones begins. And that’s soon.

Cotton Candy is light purple that almost looks pink in some angles. Very, very cute.

Application: Three coats and easy application. A bit slow dry time.

 

IsaDora - 135 Cotton Candy 05

IsaDora - 135 Cotton Candy 07

IsaDora - 135 Cotton Candy 01

IsaDora - 135 Cotton Candy 04

IsaDora - 135 Cotton Candy 03

IsaDora - 135 Cotton Candy 02

 

9 reaktioner på ”IsaDora – 135 Cotton Candy

  1. Ping: OPI – Don’t Violet Me Down | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

