Layla – Flash Black

Den här veckan gick ju hur fort som helst. Redan fredag liksom. Den här fredagen är jag med på Kerstins Holofredag och jag ska visa en klassiker.

Flash Black har stått länge på hyllan. Jag blev lite orolig till en början då jag såg att allt holopigment låg i botten men jag skakade flaskan som en galning och till slut hade det blandat sig. Vad ska man säga? Det är ju äckligt snyggt. Inte riktigt svart men väldigt mörkt grått och helt fantastiska regnbågar. Regnbågar i svart och grått är så effektfullt. Jag har njutit hela tiden jag har haft detta på naglarna.

Applicering: Väldigt tunt och rinnigt men ingen typisk holosjuka men det beror kanske på att jag använde Aqua Base som bas. Efter första lagret är det mycket lättare att måla med. Tre lager och snabb torktid.

Idag åker jag och en vän till Oslo och hälsar på ytterligare en vän som bor där. Det kommer att bli tyst här under hela helgen för jag har inte hunnit förbereda något inlägg. Jag är tillbaka på tisdag igen tror jag alldeles säkert.

Ha en härlig helg så ses vi nästa vecka. 🙂

 

Translation:

Already Friday? That feels so good! This week I have a classic for holo friday. Don’t forget to visit Kerstin today as well.

Flash Black is amazing. I have loved wearing this. It’s very dark, not completely black but almost. It has lovely rainbows and looks magic to me.

Application: Three coats and good dry time. The formula is both thin and runny but the second and third coat are easier to apply.

 

Layla - Flash Black 02

Layla - Flash Black 04

Layla - Flash Black 05

Layla - Flash Black 07

Layla - Flash Black 08

Layla - Flash Black 09

Layla - Flash Black 10

Layla - Flash Black 12

 

12 reaktioner på ”Layla – Flash Black

  1. Älskar Laylas hololack! Nu vill jag genast lacka om med något av dem men det går ju inte. JAg är ju precis nymanikyrerad.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

