FNUG – Futuristica

Men så skönt det var att det var en ledig dag igår. Känns skönt att bara jobba en dag och så är det helg igen. Dessutom, Kerstins härliga holofredag. Jag har ett alldeles fantastiskt vackert och fräsigt lack på klorna idag.

Futuristica ser ganska mesigt ut i flaskan, som många galna hololack gör. Det är inte förrän lacket har torkat på nageln som magi uppstår. Ja hjälp. Det här är så extremt holografiskt. Regnbågarna är galet tydliga. Jag är helt såld och hoppas på sol imorgon. Vågar knappt köra bil när jag har ett sånt här lack på naglarna. Färgen är förresten isigt blå men inte mesig på något sätt.

Applicering: Aqua Base som bas gör detta lätt att måla med. Är man bara snabb med lackningen utan massa jamsande går det som en dans. Det som stör mig är den pyttelilla penseln. Även om jag skippar att dra av lack på flaskan så räcker det inte till en nagel utan man måste ner i flaskan och hämta mer lack. Annars har jag inget att anmärka på. Täcker med tre lager och torkar supersnabbt.

 

Translation:

This is amazing! Totally crazy and gorgeous. Futuristica may look boring in the bottle but when it hits the nails magic appears. Oh my. The rainbows are so crazy. The color is icy blue and I’m in love with my nails at the moment. This is my contribution to Kerstin’s Holo Friday. Please visit her for a list of the participants today.

Application: Over Nfu Oh Aqua Base, no problems to apply. You just have to be fast and don’t drag the brush to many times at the same nail. The only thing that bothers me is the tiny brush. It’s hard to get enough polish on the small brush so you have to get more polish for every nails. The polish dries super fast and you need three coats.

 

FNUG - Futuristica 02

FNUG - Futuristica 04

FNUG - Futuristica 05

FNUG - Futuristica 06

FNUG - Futuristica 09

FNUG - Futuristica 10

FNUG - Futuristica 11

FNUG - Futuristica 12

 

17 reaktioner på ”FNUG – Futuristica

  1. Det är helt sinnessjukt att jag bara testat ett av FNUGs hololack ännu. Synd och skam! För övrigt håller jag med om att en ledig torsdag (och halvdag på onsdagen) är en perfekt jobbvecka. Såhär borde alla veckor vara. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

