OPI – Be Magentale With Me (sandwich)

Kollektion: Sheer Tints, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Gårdagens manikyr var helt ok men lite beige. Jag kände att det saknades något och kom då på den briljanta idén med att lägga ett Sheer Tints över. Jag valde Be Magentale With Me som är mörkrosa i flaskan. Jag lade två lager över befintlig manikyr med Glints of Glinda och Gaining Mole-Mentum. Det blev över förväntan. Reslutatet blev ljusrosa och skirt men samtidigt glossigt och glittrigt. De är ju rätt roliga, Sheer Tints-lacken. Jag upplevde inga problem med appliceringen. Det torkade snabbt och lämnade en superblank yta.

Men…detta är ju en nail art och det är söndag. Varför inte passa på att vara med på Lelack’s Nail Art Sunday? Så får det bli. In och säg hej och peppa Lela som har bestämt sig för att sluta röka.

 

Translation:

Sheer Tints, Spring 2014
Sent for review

Yesterdays manicure felt a bit beige and boring so I decided to try a Sheer Tints-polish over it. I chose Be Magentale With Me. It looks dark pink in the bottle but over the manicure it turned light pink. I really like how this turned out. Sheer, glossy, glittery and light pink.

It was easy to apply. I used two coats here and it dried fast.

I just realized this is a nail art and since it’s also Lelack’s Nail Art Sunday this is my little contribution.

 

OPI - Be Magentale With Me 06

OPI - Be Magentale With Me 12

OPI - Be Magentale With Me 11

OPI - Be Magentale With Me 09

OPI - Be Magentale With Me 08

OPI - Be Magentale With Me 01

OPI - Be Magentale With Me 04

OPI - Be Magentale With Me 05

 

 

5 reaktioner på ”OPI – Be Magentale With Me (sandwich)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

