Depend – 2102 Sweet Tooth

Kollektion: Rough Sweet, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Förbereder detta inlägget men jag är tröttmössig så det blir inte mycket text. Ett snabbt litet inlägg med isiga Sweet Tooth. Det är blått så det blir mitt bidrag till Tove’s Blå Måndag. 🙂

Sockrig finish som gnistrar fint. Färgen är över förväntan fin. finare än det andra blå, Sweet Treat.

Applicering: Tre lager och bra formula. Torkar normalsnabbt.

 

Translation:

Rough Sweet, Spring 2014
Sent for review

Here’s a quick post with the icy blue Sweet Tooth. Glittery sugar finish and beautiful blue shade. And since it’s Monday I particpate in Tove’s Blue Monday.

Application: Three coats, easy application and normal dry time.

 

Depend - 2102 Sweet Tooth 01

Depend - 2102 Sweet Tooth 02

Depend - 2102 Sweet Tooth 03

Depend - 2102 Sweet Tooth 04

Depend - 2102 Sweet Tooth 05

Depend - 2102 Sweet Tooth 06

 

3 reaktioner på ”Depend – 2102 Sweet Tooth

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

