Zoya – Chita

Kollektion: PixieDust, Hösten 2013

Chita är en julklapp från bror min. Ja, julklapp. Känns löjligt att jag först nu har testat det här suveräna lacket. Chita är ett galet snyggt sandlack. Kanske en favorit bland textur-lack. Det ligger i toppen i alla fall. Färgen, åh färgen. En perfekt grön med det där vackra gnistret. Nyansen känns murrigt skogsgrön och jag bara älskar den.

Onsdag + grönt är ju lika med Karins Gröna Onsdag. Det är hos henne ni kan se alla andra deltagare samt vad Karin själv visar för fint.

Applicering: Ok, en one-coater. Det är inte varje dag. Väldigt tjock formula och penseln kändes ovanligt yvig men det gick ändå smidigt att lacka med. Torktiden är riktigt bra.

 

Translation:

PixieDust Collection, Fall 2013

I got Chita in Christmas present from my brother and I can’t understand why I have waited this long to try it. I mean, Chita is so beautiful. Lovely forest green sand polish with lots of glimmer. So beautiful. It’s already Wednesday again which means Karin’s Green Wednesday. Visit her for more green beauties.

Application: This is a one-coater, folks! Love it. Thick formula and the brush is a bit wide. I’m not used to that with Zoya. It’s still easy to apply and it dries rather fast.

 

Zoya - Chita 05

Zoya - Chita 06

Zoya - Chita 02

Zoya - Chita 03

Zoya - Chita 04

Zoya - Chita 07

Zoya - Chita 08

 

6 reaktioner på ”Zoya – Chita

  1. Ping: Vacker & Underbar » Deltagare Grön Onsdag

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

