IsaDora – Flip Flop

Kollektion: Rio Carnival Lips & Nails, Vår/Sommar 2014
Utskickat i recensionssyfte

Flip Flop ser ut som ett ganska vanligt mellanrosa krämlack i flaskan men det poppar verkligen på naglarna. Jag tyckte att det här var superfint. Nyansen är åt det varma hållet och jag trivs verkligen i varma, mjuka rosa toner så länge de är färgstarka. Detta är väl säkert inte unikt men jag äger inte många lack i denna rosa nyansen så jag är bara glad över detta lacket. Färgen är lite för kall på bilderna jämfört med verkligheten.

Applicering: Två lättlackade lager och snabb torktid.

 

Translation: 

Rio Carnival Lips & Nails, Spring/Summer 2014
Sent for review

Flip Flop looks like an ordinary medium pink creme but really pops on the nails. I fell in love with this. The shade is warm and cosy. Not unique I guess but I don’t have many polishes like this, so I don’t mind.

Application: Two easy coats and good dry time.

 

IsaDora - Flip Flop 01

IsaDora - Flip Flop 02

IsaDora - Flip Flop 05

IsaDora - Flip Flop 06

IsaDora - Flip Flop 07

IsaDora - Flip Flop 08

 

5 reaktioner på ”IsaDora – Flip Flop

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

