Dance Legend – Android

Kollektion: New Prism

Idag är jag lite småkär. I mina naglar. Eller, jag kanske ska uttrycka det mer ärligt. Jag är helt förälskad i mina naglar. Android är så, så, så fint! Färgen är helt underbar. En fantastiskt fin nyans av grön och holoeffekten är linjär och otroligt fin. Jag bara måste ha fler holosar från Dance Legend. Har ett köpstopp på nagellack för att jag förmodligen har över 120 otestade. Säkert fler men jag höftade lite. Det jag FÅR beställa är Jade-holosar eller Darling Diva Muscle Car-lack. Just nu ligger Jade överst på önskelistan och de jag vill ha fanns inte på lager hos Llarowe för tillfället.

Nog tjatat om det. Det är Kerstins Holofredag och det vill jag såklart fira. Ska bli kul att se vad som mer bjuds på idag i Bloglovin-flödet. 🙂

Applicering: Lite tjock formula men lättlackat. Täcker med två lager, kanske t. o. m. ett. Torkar snabbt.

 

Translation:

New Prism Collection

I’m so in love with this! What a gorgeous green holo. So soft looking with fine rainbows. Perfection. Me need more Dance Legend holos. But I can’t really buy more polishes at the moment. I have too many untrieds, maybe 120 or more. The only ones I will let myself buy are Jade holos and Darling Diva Muscle Car polishes. I just have to wait for the Jades to be restocked at LLarowe.

Oh, it’s Kerstins Holo Friday today so don’t forget to visit her. 🙂

Application: Thick but good formula. Two coats, it can be a one coater, and good dry time.

 

Dance Legend - Android 05

Dance Legend - Android 06

Dance Legend - Android 07

Dance Legend - Android 08

Dance Legend - Android 09

Dance Legend - Android 10

Dance Legend - Android 02

 

9 reaktioner på ”Dance Legend – Android

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

