Samma Pamsan, nytt utseende

Jag skulle ju få hjälp med ny bloggdesign och har skaffat egen domän och allt för längesedan. Personen som skulle hjälpa mig har haft det tufft så det har blivit uppskjutet. Sånt händer men jag är aptrött på min gamla design och ville ha något enkelt och rent. Vi kör på detta tills vidare. Vad tycker ni? Funkar det?

Ha en underbar och alldeles härlig fredagskväll alla fina där ute! 🙂

4 reaktioner på ”Samma Pamsan, nytt utseende

  1. Ja, det här med bloggdesign är ju hur svårt som helst. Jag gillar å ena sidan när det är avskalat och fokus får ligga på naglarna, å andra sidan är det kul med en personlig bloggdesign. Den här nya designen ligger nog mer åt det lite för opersonliga i min smak. Samtidigt tycker jag att det är bra att förnya sig emellanåt, så man måste få prova sig fram. Ibland önskar jag att jag hade en hög av universitetspoäng i programmering bara för att kunna styra utseendet på min blogg själv. I slutändan är det ju man själv som ska se sin egen blogg varje dag då man jobbar med den. Så fundera på vad du själv vill ”förmedla” och gå på magkänslan hos dig själv.

  2. Jag gillar det här tills vidare! Avskalat, cleant och all fokus ligger på bilderna och all färg kommer från lacken! Men jag håller med om att blogdesign är skitsvårt, speciellt efetrsom man inte vet hur det ser ut på alla andras datorer och telefoner och plattor mm.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

