Depend – 391

Kollektion: Spring Nailpolish, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Lördag och sol. Aaaah. Jag har inte gjort många knop idag. Vaknade vid sju helt i onödan och kunde inte somna om. Nu känner jag att tröttheten börjar infinna sig. Det är tur att det blir en lugn lördag.

Har ni sett min headser? Jag har gjort en header och är själv lite imponerad över hur lätt det gick. Min förra design som jag använde tillät inte egen header men nu valde jag en annan design och då funkade det att lägga till en header. Jäj. Designen är inte gjort av mig själv. Den fanns att välja på bland alla WordPress-designer. Öskar att jag kunde webbdesign men det här fåf duga tills vidare. Skönt att äntligen ha en header efter 4 1/2 års bloggande.

Nu till lacket som jag bär idag. 391är ett sött krämlack med ljus och lite dammig korallton. Gulligt men inte så att det sticker ut nämnvärt. Ett mellanlack.

Applicering: Lite tjockt och blir lätt randigt och lämnar skåror eller vallar sig. Efter tre lager ser det rätt ok ut men inte perfekt. Torktiden är normal.

 

Translation:

Spring Nailpolish, Spring 2014
Sent for review

Today I have 391 on my nails. This is a cute, light and dusty coral creme that I like. I’m not in love, though.

Application: Three coats and thick formula. Hard to not get streaks but it looks ok after three coats. Normal dry time.

 

Depend - 391 08

Depend - 391 09

Depend - 391 10

Depend - 391 12

Depend - 391 06

Depend - 391 07

 

7 reaktioner på ”Depend – 391

  1. Oh vilken snygg header! Jag läser bloggar i Feedly så jag ser ju inte sånt normalt men nu gled jag in bara för att kika lite. 😀

  2. Fin ny design! Inget fel på din gamla, men det är ju roligt att byta. Lacket är det väl inget fel på, en färg som bör finnas i lackgarderoben!

  3. Det känns som att det finns många likannde lack i år, fint men inte unikt. Älskar din holo-header!! Helt sjukt att jag inte äger några hololack.. >< Det har liksom aldrig blivit av.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

