OPI – I’m Never Amberrassed (Tinted Glitter Gradient)

Kollektion: Sheer Tints, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Jag experimenterade lite med ett Sheer Tints i går. Gina Tricot Punk i botten, sedan OPI You Pink Too Much som jag duttade på med en makeup-svamp. Där kunde jag ha slutat och varit nöjd för detta såg superfint ut men det såg ni ju igår. Jag ville prova något otippat och tog tag i OPI I’m Never Amberrassed, ett svagt orangetonat sheer tint. Hur skulle detta kunna te sig över min befintliga, redan fina manikyr?

Men wow! Det grafitgrå foillacket blev helt plötsligt olivgrönt. Inte konstigt egentligen men jag anade inte att det skulle bli så fränt. Jag gillar verkligen Sheer Tints. De kan användas när man minst anar det. Spännande att se vad som händer med lacken. Dessutom är det så tjocka och glossiga att glittret ser alldeles ursnyggt ut under. Glittret förvandlades till guld och gjorde sig görbra över det gröna. Fint va? 🙂

Jag använde två lager av lacket. Lätt att hantera trots att de är lite sega och tjocka.

 

Translation:

Sheer Tints, Spring 2014
Sent for review

I wanted to play with a Sheer Tint yesterday and put two coats of I’m Never Amberrassed over yesterday’s nail art. I’m Never Amberrassed is orange tinted. Wow! The steel grey foil turned olive green. Such a surprise. A good one. The glitter turned golden and I think this looks awesome. Cool. I really enjoy playing with the Sheer Tints. 🙂

I used two coats here and it’s easy to apply despite the thickness.

 

OPI - I'm Never Amberrassed 06

OPI - I'm Never Amberrassed 11

OPI - I'm Never Amberrassed 01

OPI - I'm Never Amberrassed 03

OPI - I'm Never Amberrassed 14

OPI - I'm Never Amberrassed 17

OPI - I'm Never Amberrassed 16

OPI - I'm Never Amberrassed 15

 

6 reaktioner på ”OPI – I’m Never Amberrassed (Tinted Glitter Gradient)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

