IsaDora – 865 Hot Pot

Kollektion: China Nail Art, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Nu ska jag visa ett lack som flera av er förmodligen inte kommer att gilla. Hot Pot har stått länge och jag kände att jag ville testa detta så att det var överstökat. Lacket består av tunna strängglitter i fuchsia, grönt och blått. Det är en fin färgkombo och lacket gör sig över svart. Men jag vet inte…strängglitter liksom. Detta är hur som helst favoriten av de jag fick hem att testa.

Jag tror inte dessa går att hitta längre om man inte letar i reakorgen.
Edit: IsaDora släpper inom kort åter dessa glitterlack men denna gången tillsammans med vitt baslack. Alltså kommer detta lacket att finnas i butik snart.

Applicering: Jag duttade på detta i två omgångar över svart. Torkar snabbt men kräver lite överlack för att inte se trist ut.

 

Translation:

China Nail Art, Fall 2013
Sent for review

Today I will show you a polish some of you probably wont like. A string glitter. Hot Pot consists of small string glitter in fuchsia, green and blue in a clear base. I like the combo of colors but still…I’m not a fan of this kind of string glitter. I used this over black.

Application: I dabbed the glitter on and did this twice. Then I used two coats of top coat. It dries fast.

 

IsaDora - 865 Hot Pot 03

IsaDora - 865 Hot Pot 07

IsaDora - 865 Hot Pot 08

IsaDora - 865 Hot Pot 01

IsaDora - 865 Hot Pot 02

IsaDora - 865 Hot Pot 09

 

En reaktion på ”IsaDora – 865 Hot Pot

  1. Lite läckert men dom här IsaDoralacken föll mig aldrig riktigt i smaken.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

