A-England – Briarwood

Kollektion: Burne-Jones Dream

Nu har jag trillat dit igen. Jag har gått och blivit kär. Den här gången är det Briarwood som fått mitt hjärta att slå volter. Så vansinnigt vackert. Innan jag går på mer om lacket vill jag bara säga att det är fredag. Jippi! Om ni mot förmodan missat det. Firar holofredag gör jag som vanligt och det gör nog Skimmerskuggan också, annars står ju inte allt rätt till. 🙂

Briarwood är ett vampigt lack i en fantastisk rödbrun nyans. Vilket glow. I lacket finns sparsamt med holoskimmer och det är helt galet vackert. Jag hann inte se detta i skarpt solsken, bara kvällsol men jag ser fram emot att få njuta av detta idag i solen. Det ska bli ett rent nöje.

Applicering: Relativt lättlackat, bara man är försiktig. Täcker med två lager och torkar normalsnabbt. Lämnar en perfekt yta som alla A-Englands holosar gör.

 

Translation:

Burne-Jones Dream

OMG! I’m in love once again. This time it’s Briarwood that has stolen my heart. It’s so gorgeous. It’s Friday which means Skimmerskuggan’s Holo Friday and this is what I wear today.

The shade is vampy and has a glowy, dark red brown shade. I don’t know if you can really say holo about this. There are holo shimmer here but not rainbows that we are used to.

Application: Two coats and pretty easy to apply. Normal dry time.

 

A-England - Briarwood 03

A-England - Briarwood 05

A-England - Briarwood 06

A-England - Briarwood 09

A-England - Briarwood 10

A-England - Briarwood 11

A-England - Briarwood 13

A-England - Briarwood 01

 

10 reaktioner på ”A-England – Briarwood

    • Oväntat snyggt var det. 🙂 Vill knappt ta bort det men får nog göra det ändå så jag har något att blogga om. 🙂 Måste ju kolla vad du har blivit kär i för något.

    • Jag var också seg med att skaffa de här men nu är jag glad över att jag gjorde det. Har ett lack kvar att testa från denna kollektionen. Får se om det även blir lacken från balettkollektionen, vad den nu hette. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

