Depend – 403

Kollektion: Summer Nailpolish 2014
Utskickat i recensionssyfte

Dags för Blå Måndag hos Tove och jag är med och visar härligt smurfblått idag. Det här lacket är ju hur kul som helst. Det går inte att bli annat än glad med detta på klorna. Vad mer kan man säga? Ett lyckopiller på flaska. 🙂

Applicering: Det är rätt ok formula men ändå hade jag lite problem med att få det jämnt till en början. Det ville gärna valla sig en aning. Det täcker väl med två lager och torkar snabbt. Ett tips angående Depends lack. Var inte rädda för att lacka med flödiga lager. Det blir oftast bäst och formulan är sällan rinnig så det är lätt att hantera trots mycket lack på penseln.

 

Translation:

Summer Nailpolish 2014
Sent for review

Time for Tove’s Blue Monday and I will show you this perfect smurf blue creme. What a jolly color! I loved wearing this since it’s such a happy shade.

Application: Ok formula but I had some problems getting this completely even. It looks good after two coats and top coat. Dries fast.

 

Depend - 403 02

Depend - 403 03

Depend - 403 05

Depend - 403 06

Depend - 403 07

Depend - 403 10

Depend - 403 11

 

6 reaktioner på ”Depend – 403

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

