IsaDora – 878 Lilac De Luxe

Kollektion: Holographic Nails, Hösten/Vintern 2013
Utskickat i recensionssyfte

Försöker beta av lite gamla lack. Det här kom i höstas men det har inte blivit av att jag har testat det. Jag började ju testa några av lacken utan bas men de är svåra att bygga upp på egen hand så nu valde jag att ha ett svart krämlack som bas. Lilac De Luxe har prismatiskt glitter, prismatiska fyrkanter samt lila glitter i en klar bas. Jag gillar ju dessa, det gör jag. Över svart blir det riktigt bra. Glittrar helt galet mycket. Jag hade gärna velat ha det röda glitterlacket också men det har varit slut överallt. Detta har jag däremot sett i butik fortfarande.

Applicering: Här har jag två eller tre rejäla lager. Det är lättlackat och torkar snabbt men kräver i alla fall ett lager överlack för att bli glansigt.

 

Translation:

Holographic Nails, Fall/Winter 2013
Sent for review

Today I have a glitter by IsaDora to show you that came last year. It can still be found in stores here and there. I would love to own the red glitter that came with the same collection but it seems to be sold out everywhere. Maybe it can be found online.

This one has prismatic glitter, prismatic squares and violet glitter. Very glittery and nice over black. I like these a lot.

Application: Easy application, here I have two-three coats over black. Quick dry time.

 

IsaDora - Lilac De Luxe 02

IsaDora - Lilac De Luxe 03

IsaDora - Lilac De Luxe 13

IsaDora - Lilac De Luxe 11

IsaDora - Lilac De Luxe 10

IsaDora - Lilac De Luxe 08

 

4 reaktioner på ”IsaDora – 878 Lilac De Luxe

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

