OPI – Green On The Runway

Kollektion: Coca Cola by OPI, Sommaren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Hej Gröna Onsdag och hej Karin! Idag har jag en riktig goding att bjuda på. När jag såg pressbilder på kollektionen visste jag direkt att det gröna måste bli mitt. Jag hade turen att få hem kollektionen för recension och det gröna är nu testat.

Jag bar det under gårdagen och njöt av varenda minut. Det här är galet snyggt. Galet. Lite giftigt på något sätt. Det är mestadels härligt skogsgrönt och skiftar i brunt eller om det är rödbrunt. Döläckert! Jag har endast testat två lack ur kollektionen och dessa två har jag älskat. Säkerligen har jag redan testat mina favoriter men vem vet. Lacket är inspirerat av Sprite.

Applicering: Första lagret var lite rinnigt så jag målade med tunna försiktiga lager till en början. Efter det var det lättlackat. Det blev tre lager och torktiden är normal.

 

Translation:

Coca Cola by OPI, Summer 2014
Sent for review

Hi! Time for Karin’s Green Wednesday and I have tried Green On The Runway, a completely gorgeous green duochrome. It’s mostly green but it shifts in brown or reddish brown and looks just fantastic. I totally love this! This polish is inspired by the Sprite can.

Application: The first coat is runny but then it’s easy to apply. I used three coats and the dry time is normal.

 

OPI - Green On The Runway 04

OPI - Green On The Runway 05

OPI - Green On The Runway 06

OPI - Green On The Runway 07

OPI - Green On The Runway 11

OPI - Green On The Runway 12

OPI - Green On The Runway 13

OPI - Green On The Runway 01

OPI - Green On The Runway 02

 

15 reaktioner på ”OPI – Green On The Runway

  1. Buuhuu, det här blir skitsnyggt på typ alla förutom på mig. Har väl helt enkelt inte rätt form på mina naglar för att det ska funka bra gissar jag .((

    • De penseldragen som syns på bilderna är inte alls lika synliga i verkligheten. Jag tycker att det ser nästan perfekt ut. Här har jag inget topplack heller. Jag målade på det i efterhand och då blev lacket ännu snyggare.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

