Depend – 2091 Sweet Fudge

Kollektion: Rough Sweet, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Jag hade inte alls höga förväntningar på Sweet Fudge. Det ser så blekt och mesigt ut i flaskan. När jag lackade med det såg det inte värst kul ut heller. Det hela slutade med fyra lager och jag tyckte fortfarande att det såg lite trist ut. Jag lät det torka ordentligt och när det var helt torrt så upptäckte jag att jag gillade det riktigt mycket.

Nyansen är perfekt till min hudton och jag ser ut att ha ovanligt mycket färg på händerna. Färgen är ljust, ljust aprikos och otroligt söt. Finishen ser fluffig och mjuk ut på något sätt. Kul med positiva överraskningar. Snåla inte med lagren. Jag tycker det ser bäst ut med fyra lager.

Applicering: Trots fyra lager torkar det relativt snabbt. Det är enkelt att måla med. Det enda som är trist är att det tar mycket av flaskans innehåll.

 

Translation: 

Rough Sweet, Spring 2014
Sent for review

This pale apricot/peachy sand polish looked so much better on that I thought. I’m really surprised in a good way. This looks great to my skin tone and dried to a fluffy and soft sugar finish.

Application: Four coats but still good dry time. Looks best with four coats and is easy to apply.

 

Depend - 2091 Sweet Fudge 01

Depend - 2091 Sweet Fudge 04

Depend - 2091 Sweet Fudge 08

Depend - 2091 Sweet Fudge 09

Depend - 2091 Sweet Fudge 10

Depend - 2091 Sweet Fudge 11

Depend - 2091 Sweet Fudge 14

Depend - 2091 Sweet Fudge 15

 

6 reaktioner på ”Depend – 2091 Sweet Fudge

  1. Jaaa, du passar jättebra i det!! Som vanligt:) Kommer det komma fortsättningsinlägg på hur du sköter dina naglar, det var kul att läsa om!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

