Depend – 404

Kollektion: Summer Nailpolish 2014
Utskickat i recensionssyfte

Hoppas ni inte tröttnar på Depend. Jag ska försöka blanda upp lite mer så att det blir variation här på bloggen. Idag vill jag ändå visa det alldeles underbara 404 från sommarens kollektion. Himmelsblått krämlack som lutar åt turkost. Ett piggt och glatt lack som jag bara kan rekommendera.

Idag är det inte bara jag som visar blått, utan även Tove och säkert många med henne. Titta gärna in hos Tove under dagen för att se vilka fler som bjuder på blått idag.

Applicering: Två lager täcker men jag valde tre för att vara på den säkra sidan. Det är lättapplicerat och jämnar ut sig fint och blir alldeles jämnt på nageln. Torktiden är normal.

 

Translation:

Summer Nailpolish 2014
Sent for review

Such a lovely blue. Like the sky a summer day. I can totally recommend this.

It’s Blue Monday so don’t forget to visit Tove during the day for more blue manis.

Application: Three coats (two can be enough) and easy application. Looks perfect on the nails and the dry time is normal.

 

Depend - 404 01

Depend - 404 08

Depend - 404 07

Depend - 404 06

Depend - 404 05

Depend - 404 04

Depend - 404 03

 

6 reaktioner på ”Depend – 404

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

