OPI – Toucan Do It If You Try

Kollektion: Brazil Collection, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Idag visar jag det sista lacket ur Brazil-kollektionen som jag fick utskickat. Jag har fått testa fyra lack och detta är favoriten av dem. Det är ett väldigt fint lack och nyansen är mjukt korallorange. Denna våren har det fullkomligt exploderat av den här typen av färg. Har testat ett gäng redan. Därför känner jag inget wow för detta lacket. Det är ju alltid fint med korall och det är inte lackets fel att jag inte känner wow. Det är ju det att det har släppts så många liknande lack under våren och då blir jag lite mätt.

Jag hade lätt kunnat tänka fler lack ur denna kollektionen men det är helt onödigt för mig att beställa lack just nu så jag får hoppa över de lacken.

Applicering: Lätt att kontrollera och jämnar ut sig fint på nageln. Jag har tre lager på bilderna men två hade räckt utmärkt. Torktiden var normal, kanske aningens seg.

 

Translation:

Brazil Collection, Spring 2014
Sent for review

Today I’ll show you the last polish I’ve got from Brazil Collection. I’ve got four polishes from the collection to review and this is my favorite of the bunch. The shade is soft and is a mixture of orange and coral. This shade is always nice to wear but I have already tried some polishes this spring in almost the same shade so I am not that thrilled. I like it a lot, though.

Application: Very easy application. I’ve used three coats in the pictures but I think two is good enough. Normal dry time, maybe a little bit slow.

 

 

OPI - Toucan Do It If You Try 04

OPI - Toucan Do It If You Try 05

OPI - Toucan Do It If You Try 06

OPI - Toucan Do It If You Try 07

OPI - Toucan Do It If You Try 01

OPI - Toucan Do It If You Try 02

 

 

6 reaktioner på ”OPI – Toucan Do It If You Try

  1. Det är väldigt fint och jag skulle säkert trivas i det, men jag håller med om att det börjar gå tretton på dussinet av såna här färger…

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

