I were on a no buy but then…

Jag orkade bara inte lacka om igår. Jag var på gymmet senare än vanligt och när jag kom hem var jag helt slut. Som tur var hade jag fotat mina senaste tillskott så det får bli ett haul-inlägg idag. Jag har varit sparsam med inköp under våren då jag tyckt att jag har haft för många otestade lack men rätt var det var så gick jag bananas. Nu ska jag vara lugn ett tag. Haha, kul. Gick ni på det också? Höhö. Igår köpte jag tre nya lack på Gina Tricot så jag är osäker på om jag kan hålla ett köpstopp egentligen. Det är lätt att lova sig själv att ha köpstopp men det är ännu lättare att glömma av. Dyker rätt lack upp så hävs allt vad köpstopp heter. Jag har ytterligare ett paket på väg med några efterlängtade Jade-lack. De har stått överst på önskelistan länge så det har jag absolut ingen ångest över. Eller, jag har ingen ångest över lacken här nedan heller. Bara lycka. 🙂

Jag har fått hem några nyheter från IsaDora också men avvaktar med att presentera dem. IsaDora har hamnat i blåsväder då media har skrivit om hur villkoren för de anställda har varit. Inte bra. Jag hoppas att vi får höra glada nyheter snart annars blir det inget mer IsaDora här.

Nog om det. Nu till mina senaste tillskott. Två av dessa har jag redan visat.

 

Translation:

Yesterday I went to the gym rather late and when I got home I had no energy for a new manicure. Instead I would love to show you my latest purchases. I were on a no buy for a while but I guess we all know what that means. Suddently, a no buy can be forgotten.

 

CbL Summer 2014 01My Own Private Paradise, Gemini Rising, Refresh…ing!, Olivia

CbL Summer 2014 02Final Fantasy, Holiday Road, Connie, You Saucy Minx, Gunfighter

Color Club Halo HuesAngel Kiss, Cherubic, Cloud Nine, Blue Heaven, Beyond

Darling Diva Muscle CarCharger, ‘Cuda, Chevelle, GTO, Z28

HMMint 2 be, Ice Ice Baby

8 reaktioner på ”I were on a no buy but then…

  1. Ja det här med köpstopp alltså. Så fort jag ens yttrar ordet så går jag bananas istället. Så det känns som det har lite motsatt effekt. Men det kanske är det köpstopp betyder, eller…?

    Color Club-lacken ser riktigt fina ut, som sagt ovan så är deras holo to die for. Märket förtjänar mer publicitet än det får.

    Och bra där med Isadora!! Vi måste tillsammans visa att det är inte okej det man fått höra de sista dagarna, och speciellt stora bloggar kan bidra stort med att just – inte visa deras produkter tills de löst sin situation! 🙂

  2. Vad massa snyggingar du fått hem! Jag har nog lyckats hålla mitt köpstopp rätt bra ett par veckor i alla fall. Men dyker det där lacket upp som jag bara måååste ha så bryter jag det.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

