Depend – 394

Kollektion: Spring Nailpolish, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Dags för härligt rosa, tycker jag. 394 är ett bärigt rosa krämlack som jag trivs som bara den i. Oväntat snyggt. Det ser både glossigt och perfekt ut.

Applicering: Bra och precis lagom tjockt. Täcker med två lager och flyter ut jämnt och fint. Torktiden är normal.

 

Translation:

Spring Nailpolish, Spring 2014
Sent for review

It’s time for pink. 394 from this year’s spring collection is a nice, medium berry pink creme with a glossy and perfect finish. Love it.

Application: Two coats and almost flawless application. The dry time is normal.

 

Depend - 394 04

Depend - 394 10

Depend - 394 09

Depend - 394 07

Depend - 394 05

Depend - 394 01

Depend - 394 02

 

3 reaktioner på ”Depend – 394

  1. Jag skulle inte tacka nej till din nagelform.. Eller längd!
    Fint lack var det också, även om jag som vanligt inte är särskilt förtjust i rosa. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

