Colors by Llarowe – Gemini Rising

Kollektion: Summer 2014 Collection

Det finns många nagellack här i världen. Några är fina, några är fula. Men…så finns det några nagellack som är något utöver det vanliga. Jag kan inte ens sätta ord på lacket jag visar idag. Det är omöjligt. Jag är så glad över att jag svalde min stolthet och föll för CbL-hypen. Annars hade jag aldrig fått hem Gemini Rising. Gemini Rising, vänner, är fantastiskt, galet vackert och bara alldeles underbart.

Innan jag går på om lacket vill jag bara säga att detta är dagens bidrag till Karin’s Gröna Onsdag. Karin är på semester men jag vet att hon har förberett inlägg så hon visar alldeles säkert grönt idag också.

Tillbaka till dagens skönhet till lack. Det är så grönt att det inte kan finnas något grönare i hela, hela världen. Gräsgrönt…nej, det är grönare än så. Det är helt enkelt jättejättegrönt. Sen holo på det då. Jag lackade för sent igår kväll så har inga bilder på detta i sol. *storböl* Det är så fint i solen. Det är bara så fint. Om detta kommer med på årskrönikan för 2014? Om? 😀

Idag blir det bildspam!

Så, ikväll har ni möjlighet att klicka hem lacket. Jag vet dock inte om det är pre-order eller om det är påfyllning på lagret. Bara ett litet tips.

Applicering: Som en dröm. Två lager perfektion. Torkar snabbt.

 

Translation:

Summer 2014 Collection

So, we all know there are plenty of nail polishes out there. Some nice, some ugly. But there are also some polishes that are more than nice. Polishes that are fantastic and incredibly gorgeous.

Gemini Rising my friends, is the most gorgeous and amazing polish I’ve ever seen. I’m not kidding. I just can’t stop looking at my nails. They are so green. Crazy, crazy green. Gorgeous and crazy green. And then…there are holo as well. Holo and crazy green my friends. 🙂 The sad part, I didn’t manage to capture this in the sun. 😦 You know, it’s totally amazing in the sun. Are you a nail polish addict? Then you need this big time. 

Since it’s Karin’s Green Wednesday I show you this today. Karin is away on a trip to Cyprus but I think she has a green mani on her blog as well.

Application: Flawless formula, two coats and good dry time.

 

Colors by Llarowe - Gemini Rising 01

Colors by Llarowe - Gemini Rising 18

Colors by Llarowe - Gemini Rising 14

Colors by Llarowe - Gemini Rising 13

Colors by Llarowe - Gemini Rising 10

Colors by Llarowe - Gemini Rising 09

Colors by Llarowe - Gemini Rising 08

Colors by Llarowe - Gemini Rising 07

Colors by Llarowe - Gemini Rising 05

Colors by Llarowe - Gemini Rising 03

 

 

14 reaktioner på ”Colors by Llarowe – Gemini Rising

  1. Ping: Best of 2014 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

