OPI – I Reached My Gold

Kollektion: Spotlight On Glitter Collection, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Idag står storstädning på schemat och det är verkligen på tiden. Stackars lilla huset som blivit så bortprioriterat det sista. Att vi inte fått astmaproblem är ett mysterium. 🙂 Senare idag får jag träffa en saknad vän som är hemma på visit. Vi har inte setts på evigheter och jag ser så fram emot att smutta på ett glas rött och prata ikapp.

Igår visade jag OPI You’re So Vain-illa och idag visar jag samma lack med I Reached My Gold över. Ha, vilken fin kombo. Jag ville inte ösa på med glitter utan nöjde mig med lite lagom utspritt sådär. Lite bökigt att få till guldhexorna. Blev lite dumt i och med att basen inte var helt torr och då smetades basen ut lite på hexorna. Inget som syns egentligen. Förutom stora guldhexor så finns där även prismatiska mindre hexor i två olika storlekar. Fint över beige och fint över svart också.

Jag har tidigare visat When Monkeys Fly! över svart och vi ser ju alla att lacken är dupes.

Applicering: Det blir glest med glitter när man lackar med det här men jag tycker om att det är glest. Torktiden är bra.

 

Translation:

Spotlight On Glitter Collection, Spring 2014
Sent for review

Yesterday I showed you the beige You’re So Vain-illa. Here’s the same polish topped with I Reached My Gold. Big golden hexagonals and small prismatic hexagonals in a clear base. When Monkeys Fly! looks exactly the same. I think this look great over beige but over black it looks cool too.

Application: Maybe you need to do some extra work with the golden glitters but otherwise it’s ok to apply. Good dry time.

 

 

OPI - I Reached My Gold! 05

OPI - I Reached My Gold! 06

OPI - I Reached My Gold! 03

OPI - I Reached My Gold! 07

OPI - I Reached My Gold! 08

OPI - I Reached My Gold! 09

OPI - I Reached My Gold! 12

OPI - I Reached My Gold! 01

 

 

5 reaktioner på ”OPI – I Reached My Gold

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

