Depend – 412

Kollektion: Summer Nailpolish 2014
Utskickat i recensionssyfte

Hej på er! Jag har prioriterat bort både naglar och blogg i helgen och hade inget kul att blogga om till idag så det får bli ett kvällsinlägg med ett svalt och dämpat lavendelblått krämlack. Depends sommarkollektion är riktigt fin. Härliga, lugna färger. Jag är trött ikväll så jag orkar knappt knappra på datorn. Ni får se de bilder jag hann ta på lacket innan batteriet dog. Snart blir det True Blood och sen blir det sängen. Sov gott.

Applicering: Två lättlackade lager. Kan bli lite randigt under tiden man målar men lacket flyter ut och lämnar en jämn yta. Torktiden är normal.

 

Translation:  

Summer Nailpolish 2014
Sent for review

A quick post to show you 412 from Depend’s summer collection. A lavender blue creme that’s lovely. I think that Depend’s collection for summer is really nice. Now, it’s time for True Blood and then time for bed.

Application: Two easy coats and normal dry time.

 

Depend - 412 01

Depend - 412 03

Depend - 412 04

Depend - 412 05

 

4 reaktioner på ”Depend – 412

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

