Depend – 2095 Sweet Bubble

Kollektion: Rough Sweet, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Märks det att jag har semester? Blir lite sporadiskt med inlägg här, märker jag men jag vill inte stressa med att blogga under min semester. Jag tar det lugnt och skriver när lusten faller på. Kom precis från gymmet. Ja, det var ju en bra idé i tropiska hettan. Svetten bara rann men nu känns det bra att jag varit där. Idag har jag inte så mycket mer på agendan förutom att jag ska åka och hämta ut nya glasögon. Jippi!

Igår lackade jag med Sweet Bubble, ett ljust, babyrosa sandlack. Superduperdupersött och så där fluffigt som dessa lacken är. Idag är jag dock sugen på något mer färgstarkt men det är jag ju nästan alltid. Det blir säkert något grönt då det är grön onsdag imorgon.

Applicering: Bra formula men skirt. Fyra lager på bilderna och relativt snabb torktid.

 

Translation: 

Rough Sweet, Spring 2014
Sent for review

Today I wear a fluffy, light baby pink, sand polish. Very cute but I think I will change color later today to something more bright.

Application: Good formula but sheer. Four coats and good dry time.

 

Depend - 2095 Sweet Bubble 01

Depend - 2095 Sweet Bubble 03

Depend - 2095 Sweet Bubble 06

Depend - 2095 Sweet Bubble 08

Depend - 2095 Sweet Bubble 10

Depend - 2095 Sweet Bubble 11

Depend - 2095 Sweet Bubble 12

Depend - 2095 Sweet Bubble 13

 

 

En reaktion på ”Depend – 2095 Sweet Bubble

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

