Darling Diva – Z28

Kollektion: Muscle Car Diva Collection

Eh, shit! Nu snackar vi! Lackade med Z28 och stack ut handen i solen och dog. Det finaste, finaste glittret jag sett. Eller vad vet jag, det känns så just nu i alla fall. För det första, nyansen på det här är så fantastiskt härligt. Äppelgrönt! Lacket är fullständigt proppat med grönt glitter i olika storlekar och även prismatiskt glitter som glittrar hejvilt i solen. Basen upplever jag som svagt gröntonad jelly. Torkar matt så jag öste på med överlack.

Vad kan jag mer säga? Det är bara så fantastiskt. Om alla lacken i kollektionen ser ut som det här måste jag nog ha alla. Darn.

Trots semestertider kör Karin på med Grön Onsdag och glad för det är jag. Kika in hos henne och titta på det fina Wet ‘n Wild hon visar idag. Kanske ska testa att köpa några av de lacken. Verkar vara superformula.

Applicering: Tjockt som vanligt med Darling Diva’s lack. Täcker som bara den med tre lager och jag hade nästan klarat mig med två. Thinner innan nästa användning kan nog vara en bra idé. Torkar relativt snabbt. För bästa glitterattack, ös på med överlack.

 

Translation:

Muscle Car Diva Collection

O.M.G! How should I describe this crazy glitter attack? This is…the most gorgeous green glitter I’ve seen, I think. Totally stunning. I painted my nails and put my hand out in the sun and died.

There’s so much gorgeous glitter in this bottle. Both apple green and prismatic. Where is my sun glasses, I need them when I look at my nails in the sun. I think the base is sheer light green jelly. It dries matte so a lot of top coat is needed for a glossy and amazing look.

Head up to Vacker & Underbar and look at Karin’s green nails, it’s Green Wednesday of course. 🙂

Application: Very thick but great coverage. Three coats but two coats look good as well. The dry time is quick.

 

Darling Diva - Z28 04

Darling Diva - Z28 05

Darling Diva - Z28 08

Darling Diva - Z28 10

Darling Diva - Z28 11

Darling Diva - Z28 14

Darling Diva - Z28 15

Darling Diva - Z28 17

Darling Diva - Z28 18

 

9 reaktioner på ”Darling Diva – Z28

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

