Darling Diva – Little Red Corvette

Här sitter jag och försöker fundera ut hur jag ska börja med att beskriva detta magiska lack. Detta fantastiskt magiska lack. Det är nog en klassiker vid det här lager och bland det vackraste jag någonsin sett. På riktigt.

Det är rött. Den vackraste röda nyans jag sett. Och det glittrar. Det glittrar så vackert och djupet i lacket är ofattbart. Basen är röd jelly och lacket är fullproppat med rött glitter och prismatiskt glitter olika storlekar. Jag bar detta på bröllopet i lördags och har det fortfarande på naglarna. Jag kan inte ta bort det. Det gör ju ont i hjärtat. Men ikväll åker det nog av och det är bara för att jag ska ha något nytt att blogga om. Annars hade det nog fått sitta kvar. Nu tittade jag ner på mina naglar igen och allt stannade upp. Hjärtat slår liksom lite fortare när jag tittar på Little Red Corvette.

Om jag rekommenderar er som inte har detta att köpa det?! Lätt! 😀

Applicering: Lätt att måla med och det är lätt att täcka med glitter på egen hand. Tre-fyra lager och det torkar till en matt och rugglig yta. Ös på med överlack. Detta ska vara spegleblankt. Det är då det är som bäst.

 

Translation:

I don’t quite know how I can describe this stunner. It’s so totally freakin’ awesome and gorgeous! The most beautiful glitter I’ve ever seen. For real!

The red shade is so deep and perfect and it’s filled with amazing glitter in different sizes, both red and prismatic. I’m so in love with this. I still have it on my nails and put it on on Saturday. I wore it at the wedding I attended. My heart will hurt when I remove this later today.

Application: Very good formula and great coverage with three-four coats. Lots of top coat is needed.

 

Darling Diva - Little Red Corvette 03

Darling Diva - Little Red Corvette 04

Darling Diva - Little Red Corvette 05

Darling Diva - Little Red Corvette 06

Darling Diva - Little Red Corvette 07

Darling Diva - Little Red Corvette 08

Darling Diva - Little Red Corvette 02

Darling Diva - Little Red Corvette 12

Darling Diva - Little Red Corvette 13

Darling Diva - Little Red Corvette 09

Darling Diva - Little Red Corvette 11

Darling Diva - Little Red Corvette 10

 

13 reaktioner på ”Darling Diva – Little Red Corvette

  1. Jag ÄLSKAR detta lack, jag har dock valt att lägga det på Gina Tricot – Alexis för att inte behöva måla så många lager. Jag kommer snart äga hela Muscle car collection dessutom 😀

  2. Ping: Best of 2014 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

