Depend – 406

Kollektion: Summer Nailpolish 2014
Utskickat i recensionssyfte

Idag är jag med på Karins Gröna Onsdag. Känns som att det var ett bra tag sedan jag var med. Jag ligger lite efter med Depend-lacken så mintigt gröna 406 från årets sommarkollektion  fick åka fram. Det är ett fint lack, måste jag säga. Ett ganska dämpat krämlack som kändes skönt att bära efter de senaste glitterexplosionerna. Inte unikt men jag äger inte allt för många lack som ser ut så här. Det är aningens mer dämpat i verkligheten.

Applicering: Lite lurigt att få jämnt men ser ändå ok ut efter tre lager. Vill gärna valla sig och bli strimmigt. Torkar dock fort.

 

Translation:

Summer Nailpolish 2014
Sent for review

It feels like forever since I took part in Karin’s Green Wednesday. Today I have a green mint creme from the summer collection to show you. Nice, isn’t it? A tiny bit more muted irl. Love the shade even if it’s not totally unique.

Application: A bit tricky application. Hard to get even but looks ok after three coats. Good dry time.

 

Depend - 406 01

Depend - 406 06

Depend - 406 05

Depend - 406 04

Depend - 406 03

Depend - 406 02

 

5 reaktioner på ”Depend – 406

  1. Ping: Vacker & Underbar » Deltagare Grön Onsdag

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

