OPI – Desperately Seeking Sequins

Kollektion: Spotlight On Glitter, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

För att komma ifatt med OPI-lacken lackade jag idag med två OPI. A Grape Affair, eget inlägg kommer imorgon, och Desperately Seeking Sequins. Glitterlacket såg ut att passa så bra ihop med A Grape Affair och det gjorde det också. Visste inte riktigt hur jag skulle göra. Tippar eller omvänd gradient…men det slutade med att jag duttade glitterlacket på tipparna och målade hela ringfingernaglarna med lacket.

Egentligen kanske jag skulle ha målat alla naglarna helt i glitterlacket. Jag gillar verkligen hur det här glitterlacket ser ut. Det är så sött och krispigt. Några medelstora och mindre hexor, annars smått prismatiskt glitter och smått, smått stringglitter.

Inget fancy men ändå lite nail art så jag tänkte passa på att vara med på Lela’s Nail Art Sunday. Det var riktigt längesedan.

Detta är förresten en dupe till OPI Which Is Witch?.

Applicering: Väldigt bra formula och lätt att sprida ut glittret jämnt och bra.

 

Translation:

Spotlight On Glitter Collection, Spring 2014
Sent for review

I have some OPI’s I haven’t tried yet so I decided to use two OPI today. First, A Grape Affair, which I will blog about tomorrow, then I put some glitter on my tips and the whole ring finger nails. I think the polishes are great together. I really like this glitter. Tiny glitter and tiny string glitter and some prismatic hexagonals in two different sizes.

And since this is some kind of simple nail art I decided to take part in Lela’s Nail Art Sunday.

This is a dupe to OPI Which Is Witch?.

Application: Easy to apply and good dry time.

 

OPI - Desperately Seeking Sequins 01

OPI - Desperately Seeking Sequins 02

OPI - Desperately Seeking Sequins 03

OPI - Desperately Seeking Sequins 04

OPI - Desperately Seeking Sequins 05

 

5 reaktioner på ”OPI – Desperately Seeking Sequins

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

