OPI – A Grape Affair

Kollektion: Coca Cola by OPI (Icons of Happiness), Sommaren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Igår visade jag ju Desperately Seeking Sequins som jag hade lagt över A Grape Affair. Idag vill jag visa hur A Grape Affair ser ut på egen hand. Detta är både mörkt och höstigt men oväntat snyggt. Jag trodde inte att jag var redo för ett sånt här murrigt lack men det var jag tydligen. Det är ett mörkt plommonfärgat krämlack med finfina egenskaper. Jag är riktigt glad i det här.

I och med att det är så lättlackat blev jag extra förtjust. 🙂

Applicering: Vilken perfekt formula. Otroligt lättlackat och täcker med två lager. Torktiden är snabb.

 

Translation:

Coca Cola by OPI (Icons of Happiness), Summer 2014
Sent for review

Yesterday I showed you A Grape Affair with glitter and today I want to show it on its own. A perfect dark plum creme, I must say. More of a fall shade than a summer shade in my opinion.

Application: Perfect application. Two coats and good dry time.

 

OPI - A Grape Affair 01

OPI - A Grape Affair 06

OPI - A Grape Affair 05

OPI - A Grape Affair 04

OPI - A Grape Affair 03

OPI - A Grape Affair 02

7 reaktioner på ”OPI – A Grape Affair

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

