Color Club – Blue Heaven

Kollektion: Halo Hues, 2012

Det har blivit några sena kvällar i veckan så jag har inte riktigt hunnit med bloggen och naglarna men jag panikmålade i morse och stressfotograferade naglarna med ett halvbra resultat. Allt för att kunna vara med på Kerstin’s holofredag, liksom. 🙂

Blue Heaven är isigt ljusblått i vanligt ljus och lite mer färgstarkt med härliga regnbågar i solen. Givetvis vägrade solen att visa sig när jag fotade men när jag skulle iväg till jobbet dök den upp så där retligt.

Blue Heaven är inget superrafflande hololack men det är fint och jag vill ju gärna äga alla Halo Hues. Men är du en helt vanlig lack-tjej utan skadat samlingsbeteende så finns det roligare holosar där ute i världen.

Applicering: Två lättlackade lager och snabb torktid.

 

Translation:

Halo Hues, 2012

Blue Heaven is a icy, light blue holo and in shadow, rather dull but in the sun, mmm. I used this today since it’s Kerstin’s holo friday again. Of course i want to participate.

I didn’t get pictures in the sun, which is sad. The weather is rather variable at the moment. First sun and everything’s good and sudden it’s soaking rain outside.

Application: Two easy coats and good dry time.

     Color Club - Blue Heaven 02Color Club - Blue Heaven 01 Color Club - Blue Heaven 03 Color Club - Blue Heaven 04 Color Club - Blue Heaven 05Color Club - Blue Heaven 06Color Club - Blue Heaven 07Color Club - Blue Heaven 08 Color Club - Blue Heaven 10 Color Club - Blue Heaven 09

4 reaktioner på ”Color Club – Blue Heaven

  1. Riktigt snyggt! Och vad duktig du var som jobbade hårt för holofedag, nu känner jag mig lite kass som inte målade holo igår. Nåja, nya tag till nästa vecka…

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

