Depend – 2096 Sweet Polka

Kollektion: Rough Sweet, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Idag är det en sån där skön lördag där inget är inbokat och jag bara ÄR här hemma. Började med att testa min kondis och var ute och sprang fem km. Trodde aldrig att det skulle gå men jag kände mig ovanligt spänstig i benen. Efter det en dusch och sen har jag inte gjort mycket nytta. Började kolla på Orange Is The New Black igår och ska nog fortsätta med det idag. Verkar ju vara en helskön serie.

Jag har nästan gått igenom alla lack ur Rough Sweet men har ett enda kvar. Så seg man kan vara. I veckan lackade jag med Sweet Polka som är en söt och karamellig rosa. Jag är så kluven bara. Är det en tantig färg? Tänk detta i frostfinish! *ryser* Tack vare att det är en sockrig finish så får lacket ändå godkänt.

Applicering: Tre lättlackade lager och normal torktid.  

 

Translation: 

Rough Sweet Collection, Spring 2014
Sent for review

Today I have a sugar polish in a candy pink shade to show you. Cute but I feel it can be a shade for grandma! Ok, the finish saves this from being too dated. It’s cute no matter what.

I have soon tried all polishes in this collection, only one left to try. 

Application: Three easy coats and normal dry time.  

Depend - 2096 Sweet Polka 02 Depend - 2096 Sweet Polka 03 Depend - 2096 Sweet Polka 04 Depend - 2096 Sweet Polka 05 Depend - 2096 Sweet Polka 06 Depend - 2096 Sweet Polka 07

3 reaktioner på ”Depend – 2096 Sweet Polka

  1. JAPP DENNA HÄR GILLADE JAG OXO tror nog jag får kommentera mera hos dig
    Skriver upp de lack jag gillar så man kan få dem i sin ägo..

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

