Jade – Mirage

Jag har nog en liten bloggdipp. Inte ofta det händer men just nu är jag lite oinspirerad. Kanske beror det på at det ser ut som ett slagfält hemmave i och med att badrumsrenoveringen har börjat. Jag har dålig koll på lacken då de inte är i sin vanliga ordning. Jaja, till slut kommer det att bli så bra. Sen är det det här med jobbet och allt. Tankarna virvlar omkring hejvilt.

Jag lyckade i alla fall få till en grön manikyr mitt i våra beslut om hur spottarna i taket ska sitta. Mirage har jag längtat efter att få testa och orkade inte vänta på sol. Det är som det är. Jag fotar ju inte så ofta i sol ändå, vilket jag måste ändra på.

Nu är det onsdag och det betyder ju Karins Gröna Onsdag. Lacket jag bjuder på idag är verkligen fint och har en lite svårbestämd nyans. Grönturkost med mintig känsla och vacker holoeffekt. Tjusigt!

Applicering: Två lager och otroligt bra formula. Normal torktid.

 

Translation:

Alrighty then! Karin’s Green Wednesday is here and I have a gorgeous polish to show you. It’s still bad weather here so I have no sunny pics. The color of the polish is some kind of turquoise green with a hint of mint. Love the shade and the holo effect.

Application: Two coats and super easy to apply. Normal dry time.

 

Jade - Mirage 01 Jade - Mirage 02 Jade - Mirage 04 Jade - Mirage 05 Jade - Mirage 06 Jade - Mirage 07 Jade - Mirage 08 Jade - Mirage 09 Jade - Mirage 10

10 reaktioner på ”Jade – Mirage

  1. Ta de lugnt och koncentrera dig på de du behöver. Men blir alltid lika glad när du uppdaterar du har verkligen en av de bästa nagelbloggarna 🙂

  2. Ping: Vacker & Underbar » Deltagare Grön Onsdag

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

