IsaDora – 788 Belle Beige

Kollektion: Coffee & Poetry, Hösten 2014
Utskickat i recensionssyfte

Förlåt men…det här var la trist? Zzzzzz. Ja, jag somnar nästan med detta på naglarna. Vissa beiga nyanser kan verkligen vara tjusiga men detta passade inte mig alls. Bara…tråkigt. Till rätt hudton kanske det funkar däremot. 

Applicering: Två relativt lättlackade lager. Tendenser till ojämnheter men inget som stör nämnvärt. Torktiden är snabb.

 

Translation: 

Coffee & Poetry Collection, Fall 2014
Sent for review

Sorry, but this is just boring to me. The shade looks so dull to my skin tone. Someone may look good in this but that’s not me. 

Application: Two coats and easy application. Not completely even but nothing that bothers me. The dry time is good.

 

IsaDora - Belle Beige 01 IsaDora - Belle Beige 05IsaDora - Belle Beige 02 IsaDora - Belle Beige 03 IsaDora - Belle Beige 06IsaDora - Belle Beige 04

 

8 reaktioner på ”IsaDora – 788 Belle Beige

  1. Näää usch en sån tråkig färg liknar mera åt gredelin som man sa förr… lite rosa är det väl i lacket vad jag ser?

  2. Som av en tillfällighet så låg detta inlägg precis efter det där Ina/my nail polish online swatchar samma lack! Vilken kontrasterande bild där du sommar och hon behöver en backup för dem är så perfekt 🙂

  3. Ping: Depend – 192 | ClawsInColor

  4. Jag sitter just nu själv med det här lacket på fingrarna och funderar. Hade det sett ut som på dina bilder hade det ju varit helt okej, men i verkligheten är det ännu mera rosagrått, en ton som verkligen inte passade mig alls. DOCK tänker jag prova en gång till lite längre fram att dra några lager silverglitter eller något över, kan tänka mig att det ger en helt annan effekt.

    //Emma Hå

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

