Depend – 415

Kollektion: Minilack Höst 2014
Utskickat i recensionssyfte

Jag fortsätter med att visa höstlack. Har visserligen en hel hög med sommarlack kvar men gör som vanligt och blandar lite. Med höstkollektionen från Depend kom ett glitterlack med smått, smått glitter i guld samt prismatiskt glitter. Inte så kul i flaskan men supersött över gårdagens beiga krämlack. 

Jag lackade två lager över Depend 192

 

Translation:

Fall Collection 2014
Sent for review

I continue showing you some fall polishes. I still have lots of summer polishes left to try but I will mix posts of both summer and fall shades. Ok, 415 is the only glitter in the fall collection and doesn’t look very special in the bottle. I put two coats over Depend 192 and it turned out being really cute. I like this combo. 

 

Depend - 415 01 Depend - 415 02 Depend - 415 03 Depend - 415 04 Depend - 415 06 Depend - 415 07 Depend - 415 08 Depend - 415 10

 

En reaktion på ”Depend – 415

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

