OPI – Orange You Stylish!

Kollektion: Coca Cola by OPI (Icons of Happiness), Sommaren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Vissa lack kan verkligen se oinspirerande ut i flaskan. Orange You Stylish! är ett lack som jag tänkt swatcha och bli av med en längre tid. I veckan testade jag äntligen men det var inte alls trist, som jag först trodde. Det var snarare riktigt, riktigt snyggt. Morotsjuice är det första som dyker upp i huvudet när jag tittar på färgen. Krämigt, glansigt och mycket snyggt. Dessutom ett perfekt höstlack. 

Applicering: Det kan ha berott på baslacket men det var inte helt lätt att måla med. Eller, det är lätt att måla på men det blir inte jämnt förrän vid tredje lagret. Jättesvårt att förklara hur jag upplevde lackningen. Tre lager och normal torktid.

 

Translation:

Coca Cola by OPI (Icons of Happiness), Summer 2014
Sent for review

Some polishes can really look dull in the bottle. Orange You Stylish! is a shade I have not been looking forward to try. I decided to swatch it this week just to get it over with. So, was it that dull? No! It was not. This is a cool shade that looks like carrot juice. Very suitable for fall and the nails look so nice in the color. 

Application: A bit tricky somehow but at the same time easy to apply. Very hard to describe. It can depend on the base coat. Three coats and normal dry time.

 

OPI - Orange You Stylish! 07 OPI - Orange You Stylish! 09 OPI - Orange You Stylish! 10OPI - Orange You Stylish! 01 OPI - Orange You Stylish! 02 OPI - Orange You Stylish! 03 OPI - Orange You Stylish! 04 OPI - Orange You Stylish! 05

6 reaktioner på ”OPI – Orange You Stylish!

  1. Jag håller med dig om flaskupplevelsen. När jag kom hem med detta sa mina barn att det såg ut som öronvax. . . . . . Väl på naglarna backade dom båda två och höll med om att det var snyggt:)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

